۴ پاسخ

پسر منم همینطوری بود بردمش دکتر گفت هیچ اشکالی نداره یه قطره با پماد داد یه بار زدم خوب شد بنظرم خیلی زود نرو فعلا صبر کن اگه خوب نشد بعد ببر چون چیز خاصی نیس

پنبه رو‌ با اب جوشیده خنک خیس کن و روی چشمش رو تمیز کن
اگه ام دکتر ببری بهتره

شاید جای اشکش بسته مساج بده از اول چشم تا اخر بینی تو گوگل جستو کن برات میاد منم اینطور چشم دخترم بود این چند روز خوب شد

ببرش دکتر حتما

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد
مامان انیسااا✨🫀 مامان انیسااا✨🫀 ۴ ماهگی