خانما هزینه ی سونو NT اول چقد میشه

۱۸ پاسخ

زنگ بزن ازونجایی ک‌میری بپرس پولت کم نیاد اونجا

۱۱۰۰ سونو
۱۱۰ ازمایش

مال من۷۵۰شد فقط سونوش

1200انتی
1300ازمایش

برا من فقط سونو ۲۹۰۰ شد

۱۶۰۰شد‌

سونو من ۲تومن شد ازمایشمم تقریبا ۱و۲۰۰

۲۳۰۰سونو ۲۵۰۰ ازمایش

سونو ۹۰۰شد آزمایش ۱۲۰۰

سونو 1200
ازمایش 700

بستگی ب شهرتون داره .ما خرم ابادیم سونو ۱۳۵۰ ازمایش ۱۱۰۰ ازاد

۱ملیون و ۱۰۰هزینه سونو گرافی شد
۱ملیون و۸۰هزینه آزمایش شد
توی مشهد البته بقیه شهر ها شاید متفاوت باشه

مال من ۸۵۰ ازاد

برمن یه ماه پیش کلن ۲۶۰۰ شد

برا من شد 1/500

۳تومن با آزمایش

سونو ۲۸۰۰،آزمایش ۱۲۰۰

۳ تومن بذار کنار یا آزمایش

سوال های مرتبط

مامان نی نی مینی 🪺🍒 مامان نی نی مینی 🪺🍒 هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عشق دوقلو🥑 مامان عشق دوقلو🥑 هفته هفدهم بارداری