۵ پاسخ

آره منم به انداره یکی دو حلقه موز له میکنم فرنی قاطی میکنم میدم

آره عزیزم

آره میشه.تو فرنی هم خوشمزس

چقدر میدید؟؟

آری من که میدم خیلی خوشمزه میشه 🤤

سوال های مرتبط

مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری
مامان سیده ماهلین مامان سیده ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان فرنیا جونم مامان فرنیا جونم ۱۴ ماهگی
مامان برسا مامان برسا ۹ ماهگی