۱۰ پاسخ

درخواست بده گلم اون پیجم مسدود شد

سلام خانم ها من دوروز که زیمان کردم بچه هام را برد تو دستگاه گفتن باید یکی دوهفته باشه

اصلا نخور زایمانو سخت میکنه
به جاش انار اب انار رب انار شیرین بخور

سوال منم هست من ۳۶ هفته ام

من از دوتا دکتر پرسیده بودم گفتن تاثیری نداره

دکتر من گفت نصف لیوان

نمیشه دم کردشو بخوریم؟

کاهو زیاد بخور بچت زردی نمیگیره

شنیدم یه نصف لیوان هرروز مادرا گفتن توی گهواره

والا از الان بخور من هم هفته شما بودم خوردم بازم زردی داشت بچم

سوال های مرتبط

مامان رز کوچولو مامان رز کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۲ ماهگی
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۳ ماهگی