فردا دارم میرم آنومالی مثانه پر باشه یا خالی؟

۱۲ پاسخ

وعده‌ی غذایی توهم بخور و برو

با مثانه پر میرم فوقش میگه خالی یا نیمه پر باشه.
ممنونم برام خیییلی دعا کنید
منو بابت آب دور جنین خیلی دکتر ترسوند

خالی باشه

مثانه پرباشه بهتره

خالی.

نیمه‌پر

نیمه پر

بمن گفت پر باشه

خالی برو اگر گفت پر بعد پرش کن

ی بار پر باید باشه ی بار خالی

من اول یسری رفتم داخل با مثانه خالی . بعد اومدم بیرون ی چیز شیرین خوردم و مثانم پر شد دوباره سونو انجام داد

خالی باشه

سوال های مرتبط

مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گلبرگ مامان گلبرگ روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیستم بارداری