من از ۱۳ بود شروع کردم
بمنم فعلا چیزی نداد.. اون روز رفته بودمجواب سل فری نشون بدم
فقط سونو آنومالی نوشت برام ۱۸ هفته
من از ۱۸ کلسیم داد
اهنبه صورت جداگانه نداده هموز
از ۱۷ هفتگی دکترم نوشت هنوزم دارم میخورم
من الان ۱۶ ..فقط فولیک اسید و د ۳ و میخورم
همین هفته های شما میدن
از 16هفتگی به من داد عزیزم
من از ۱۴ شروع کرد دکترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.