مامانایی ک دختر دارین چ چیزایی هوس میکنید🩷

۸ پاسخ

من که نه هوس میکنم ،نه بدم میاد ،،،

چیزای ترش .بادوغ

اوایلش دوغ و آبلیمو سر میکشیدم سرم فقط😂الان لواشک ترش و آب انار یخ،البته نمیدونم هنوز بچم چیه جنسیتش

مشروب الکلی😂تا الانم نخوردم اعتقاداتمم الکل رو حرام میدونم🙈

من ترشی جات و دوغ و خیار

شیرینیییی😍

فقط شیرینیجات🥲

تازگی بستنی خیلی دوستدارم بخورم یا دوغ

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیارا عشق مامان💕 مامان نیارا عشق مامان💕 ۱۰ ماهگی