چیزایی ک مضره من هوس میکنم

۴ پاسخ

منم فلافل اونم فقط فلافل بیرون

در حد رفع هوس هیچی اشکال نداره، نه ک هر روز بخوری بگی هوس کردم مثلا زعفرون کم تو غذا باشه یا جگر یه تیکه، نوشابه فست فود خیلی کم میتونی بخوری

حالا من هیچ چیز خاصی هوس نمیکنم تنها چیز مضری که دلم خواست بخورم الویه با سس بود

هرازگاهی بخوری اشکال نداره ولی زیاده روی نکن گلم

سوال های مرتبط

مامان آرسین مامان آرسین ۴ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان امیدکوچولو🤰🏻 مامان امیدکوچولو🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری