منم فلافل اونم فقط فلافل بیرون
در حد رفع هوس هیچی اشکال نداره، نه ک هر روز بخوری بگی هوس کردم مثلا زعفرون کم تو غذا باشه یا جگر یه تیکه، نوشابه فست فود خیلی کم میتونی بخوری
حالا من هیچ چیز خاصی هوس نمیکنم تنها چیز مضری که دلم خواست بخورم الویه با سس بود
هرازگاهی بخوری اشکال نداره ولی زیاده روی نکن گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.