۷ پاسخ

والا زایمان طبیعی رو نمیدونم پیام بدی مشاوراش راهنمایی میکنن
من همونی که قبل زایمان داشتم رو استفاده میکنم
البته ماه اول و دوم خونریزی خیلی زیاد بود نشد استفاده کنم
ولی الان میذارم با همون سایز قبلی اوکی ام

کاپ قاعدگی چیه؟؟

کاپ بهتره یا نوار و چرا

کاپ بد نیسته اذیت نمیشی؟

بعضیا هم دیدم میگن همون یک استفاده میکنند خیلی تفاوتی نداره

برای خونریزی زایمان نباید استفاده بشه ولی برای بعدش سایز 2

مگ گشاد میشه ادم بعد زایمان؟

سوال های مرتبط

مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی