والا زایمان طبیعی رو نمیدونم پیام بدی مشاوراش راهنمایی میکنن
من همونی که قبل زایمان داشتم رو استفاده میکنم
البته ماه اول و دوم خونریزی خیلی زیاد بود نشد استفاده کنم
ولی الان میذارم با همون سایز قبلی اوکی ام
کاپ قاعدگی چیه؟؟
کاپ بهتره یا نوار و چرا
کاپ بد نیسته اذیت نمیشی؟
بعضیا هم دیدم میگن همون یک استفاده میکنند خیلی تفاوتی نداره
برای خونریزی زایمان نباید استفاده بشه ولی برای بعدش سایز 2
مگ گشاد میشه ادم بعد زایمان؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.