۱۴ پاسخ

همون ماه اول که پریود شدی میشه من میزارم

سزارین ک از همون اول
من طبیعی بودم
منتظرم پریود شم ببینم میتونم کاپ بذارم یا اذیتم میکنه

اخه چجوری فرو کنم تو خودم هرجور فکر میکنم جور درنمیاد😬😂😂😂

مریدا این درد ندارع وقتی می‌ذاری ؟ 😂😐

مال شما کدوم برنده؟

از اولین پریود میشه
فقط برای خونریزی بعد زایمان نباید گذاشت

چندگرفتی؟

ضررنداره؟باعث سرطان اینانشه بیچاره بشیم؟

من بعد سه ماه پریود شدم همون موقع استفاده کردم
سزارین بودم البته

من قبلا استفاده میکردم تو بارداری ک رابطه نداشتم الان داخل نمیره نمیشه گذاشت

اینو از کدوم طرف میذاری تو؟😂🤕

من‌تا‌بحال.ندیدم

گلم یه سوال کاپ قاعدگی واقعا خوبه یانه میخوام بخرم ولی نمیدونم خوبه اذیت که نمیکنه نشتی که نمیده

ببخشید از کاپ نمیزیزع بیرون من میترسم برم بیرون یهو بریزه کثیف م

سوال های مرتبط

مامان 👼arad💕 مامان 👼arad💕 ۱۴ ماهگی
مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان پرنسا 🩷🌸 مامان پرنسا 🩷🌸 ۷ ماهگی