۳ پاسخ

اصولا میگن ماه آخر

من از دکترم پرسیدم گفت از اول نه ماه دیگه انشالله اولای اسفند میرم شما الان میتونی بری

۳۶ به بعد

سوال های مرتبط

مامان کیان و نیکان 🫀👼🏻 مامان کیان و نیکان 🫀👼🏻 ۸ ماهگی