مامانا بچه چندماهه مای بی بی سایز ۶میگیرین؟؟

۱۱ پاسخ

من ۶ ماهشه ۴ میبندم

چ کار اشتباهی ک ذخیره میکنین 😑
مثل اونایی ک میرن تو صف بنزین ک فقط ی باک ارزونتر بزنن😂

من ۷ ماهشه ۳ میگیرم

من چندماهه ۶ شورتی میخرم

عزیزم من هنوز سه میبندم

بالای یه سال

۵ماهشه ۵میگیرم،پسرخواهرم هم ۸ماهشه ۵میگیره

منی که ۲میبندم😐

من الان ۴ میبندم😑

خب بچه شما ماشالله درشته

بستگی به جثه بچه داره عزیزم مثلا من هنوز۴میبندم

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آنیسا مامان آرسام و آنیسا ۱۶ ماهگی
مامان راحیل🩷و تودلی مامان راحیل🩷و تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان آوینا مامان آوینا ۹ ماهگی
مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری