سلام به بچه 6 ماهه مای بی بی سایز چند میندید

۱۰ پاسخ

من ۴کوکومی میبندم

۴ + مایبیبی میبندم. ۴ خالی براش تنگه باز پنج بزرگه😁

بستگی ب وزن بچه داره

من دخترم ریزه ۳میبندن

سایز سه مای بیبی براش کوچیک بود سایز چهار یک مای بیبی اونم کمی بزرگه اما دیگه بهتر سه هست

سایز۴مولفیکس

من ۴ مای بیبی میبندم از شش و نیم کیلویی

۴

۴ مولفیکس‌ و پرمیس‌ میبندم

بستگی به وزن و اندازه نوزاد (جُسه)داره

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان 💙 مامان پسر مامان 💙 ۱۱ ماهگی
مامان راحیل🩷و تودلی مامان راحیل🩷و تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی