شماره ۴ مای بیبی چقد مصرف میشه

۲ پاسخ

زیاد ما چند ماه روی سایز ۴ موندیم چون یه بعد از دندون در آوردن یه استوپ وزنی دارن

بستگی ب رشد و وزن بچه داره من دختر بزرگمو‌ با سایز 4از پوشک گرفتم

سوال های مرتبط

مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان جوجه هام🐣🐥🌈 مامان جوجه هام🐣🐥🌈 ۱۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان faraz🩵 مامان faraz🩵 ۶ ماهگی