۶ پاسخ

ازاده

اگر بیمه تکمیلی داری به دکترت بگو برات بنویسه که از داروخانه فاکتور بگیری تا بیمه پولشو بهت برگردونه

نه ولی اگر بیمه تکمیلی دارید اون میده پولشو

نه

نه اصلا همش ازاده

ن عزیز تقویتی نیس

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری