۲ پاسخ

منم ب پسرم میدم نمیدونم فردا قراره ببرم دکتر ببینم چقد شده وزنش
ولی خواهرم ب بچش میداد میگف دوماهگی بردم بهداشت گف چخبره وزن این بچه انقد رفته بالا دوماهه شده بود ۶ کیلو ب اون اومده بود شیرخشکش ولی پسر من خودم حس میکنم چاق نشده🥲
فردا ببرم دکتر بگم اگ بده یا بهش نمیاد عوض کنه چون یکم یبوست گرفته دیر پیپی میکنه بزور و سختی

من دخترم میخوره ولی فکر نکنم تاثیری تو تپلی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان هاوین مامان هاوین ۱۰ ماهگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱۱ ماهگی
مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی
مامان فاطمه و زینب مامان فاطمه و زینب ۱۷ ماهگی