بنظرم حتماً حتماً تا قبل زایمان سعی کن خوب شی،حتما برو دکتر
خودم یکروز قبل زایمان سرما خوردم و چون بدنم ضعیف شده بود دقیقا تا ۳۵ روز بعد زایمان خوب نشدم و به معنای واقعی زجر کشیدم
خواهرانه بهت میگم حتما برو دکتر،امیدوارم زود زود خوب شی ...چون واقعا دوست ندارم حتی دشمنم هم این بلا سرش بیاد
شربت دیفن هیدرامین قرص استامینفون ۳۲۶ساده بدون کدئین شلغم و بخورش. شیر داغ .شیر و نشاسته باهم قاطی کن رو حرارت بگیر یه کوچولو غلیظ شد بدون قند بخور.چای لیمو ترش تازه و عسل قاطی کن بخور.
فقط شلغم بجوشون و بوخور کن روزی چندین بار یکی دوروزه خوب میشی
وای خدا نکنه مریض شی،من بدبخت شدم.چندروزع مزیضم
سریع دیفن هدرامین بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.