۶ پاسخ

شب زایمان کردم بعد کشیدن سوند و پوشک گذاشتن....پاشدم نشستم و شیر دادم بهش

از همون روز اول تو بیمارستان.زخمم هیچی نشد

از فرداش

از ۸ ساعت بعد از عمل 😐😓تا به امروز

همون فرداش ک تونستم بشینم و راه برم بغلش کردم

از روز سوم به بعد

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۰ ماهگی
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد