عزیزم روز اول هم نتونستی از روز دوم تلاش کم به بغل بخوابی
زیاد نه روزی یک ربع
زیر شکمت بالش بزار تا اویزون نشه ک دردت بگیره
اولین بار یکم اذیت میشی ولی باعث میشه بخیه هات خشک نشن و کش بیان
من فکر کنم تا 20 روز نمیتونستم به پهلو بشم بخیه هام درد میگرفت
از همون شب میتونی به بغل بخوابی چیزی نمیشه
من مرخص شدم اومدم خونه به بغل خوابیدم😂
من از فرداش خوابیدم دکتر گفت معمولی باش
روز دوم رو کمر میخوابیدم هیچ رو زمین هم نشستم 🤣
یعنی چه به بغل منظورت به پهلوعع؟
من از فرداش خوابیدم😐🤦
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.