۴ پاسخ

بنظرم برا بعد اینکه خودش بتونه بشینه

چهار بنچ ماه که جون میگیره

من گرفتم دیدم دخترم میزارم توش انگار به پاهاش فشار میاد خون خوب جریان نمیکنه پاهاش کبود میشد فعلا نزاشتم تا یکم بزرگ تر بشه بعد بزارم

معمولا از ۳/۵ کیلو به بالا

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد❤️ مامان جوجو ممد❤️ ۴ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی