۴ پاسخ

از همون اول میشه اگه حالت خواب داره
من میزارم داخلش بچم راحت میخوابه
تا وقتی بیارمش خونه اصلا بیدارنمیشه

تازه شروع کردم میزارمش

از الان

اگه کالسکت حالت خواب داره از همون اول

سوال های مرتبط

مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی