از چند ماهگی میشه اینو استفاده کرد؟؟

تصویر
۳ پاسخ

من از چند روز پیش گذاشتم بچم 3 ماه دقیقش میش الان

به حالت رو به خودت از همین الانم میتونی
من از ۵۰ روزگی اغوشی گذاشتمش رو به خودم ک سرش روی سینم باشه لق نزنه با تکون خوردنام

بتونه سرشو نگه داره

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان جوجو ممد❤️ مامان جوجو ممد❤️ ۴ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی