اغوشی از چند ماهگی میشه استفاده کرد؟

تصویر
۴ پاسخ

من دارم استفاده میکنم عالیه من ۳ و نیم ماه شروع کردم

مال من اصلا استفاده نشد 😂

والا ما الان استفاده میکنیم دخترم فقط تو این پوزیشن میمونه دیگه مچامون داغون شد امتحانی گفتیم بزاریم چون تایمش نرسیده بود تا چهار ماه باید صبر کنی ولی ما گذاشتیم موند دیگه ما هم روزی در حد ده دقیقه یه ربع میزاریم نیم ساعت در میاریم که بهش فشار نیاد

من از الان استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد❤️ مامان جوجو ممد❤️ ۳ ماهگی