قنداق سوييسي و ميگي؟ ما هنوز استفاده ميكنيم
همون چهله نزدیک دو ماهگی دیگه میگیریم دستمون و بغلمون
یک ماه نیم
اگه منظورت سوئیسی هست تا الان😅
نه بابا نوشتم دوماه ونیم ۱ماه اینا
فک کنم ی چهل روزی استفاده کردیم مال ما کوچیک شد سریع
اغوشی هایی ک حاضری میگیری کوچیکه کم استفاده میشه بده بدوزن برات اونا بهترن
من نگرفتم ولی خالم داد دوختن براش تا چند ماه استفادع کرد
دقیق نمیدونم دیگ
یکماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.