۵ پاسخ

بستگی به بچت داره. من اصلا (تاکید میکنم اصلا) نتونستم استفاده کنم. چون از همون نوزادی توش نمیموند و گریه میکرد. بزرگتر هم شد همش خودشو میخواست پرت کنه. جوری که هر وقت کالسکه بردم بیرون هم بچه بغلم بود هم کالسکه خالی هل میدادم😶

از همیشه تا ابد
بچه نمیتونه راه طولانی بره حتی هفت سالگی

من از ۲ماهگی دارم استفاده میکنم

من ازوقتی بردمش بیرون تو کالسکه بود

من تز دوماهگی میزاشتم توش البت بستگی ب مدل کالسکت هم داره فک کنم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد❤️ مامان جوجو ممد❤️ ۴ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی