بستگی به بچت داره. من اصلا (تاکید میکنم اصلا) نتونستم استفاده کنم. چون از همون نوزادی توش نمیموند و گریه میکرد. بزرگتر هم شد همش خودشو میخواست پرت کنه. جوری که هر وقت کالسکه بردم بیرون هم بچه بغلم بود هم کالسکه خالی هل میدادم😶
از همیشه تا ابد
بچه نمیتونه راه طولانی بره حتی هفت سالگی
من از ۲ماهگی دارم استفاده میکنم
من ازوقتی بردمش بیرون تو کالسکه بود
من تز دوماهگی میزاشتم توش البت بستگی ب مدل کالسکت هم داره فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.