۴ پاسخ

من یک و نیم دو ماهگی بردمش

من الان یک هفتست می‌زارم میرم و خیلی هم خوبه

اگر کالسکه ات تخت میشه ب کمرش فشار نمیاد میتونی ببری

من بعد چهل روزگی بردم

سوال های مرتبط