سلام خوبین تواین آزمایش جنسیت هم مشخصه

تصویر
۶ پاسخ

گلم دختر میزنه
انشاءالله که سالم و سلامت باشه

احتمالا پسره

توانومالی مینویسن عزیزمم

نه

آنومالی نرفتی؟
این کدوم آزمایشه غربالگری اول یا دوم

انومالی مگه نرفتی ؟

سوال های مرتبط

مامان علی و نخود مامان علی و نخود هفته چهاردهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فاطمه❤ مامان فاطمه❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ام بارداری