بنظرتون جنسیت چی نفهمیدم چی

تصویر
۱۸ پاسخ

اینجا هم ننوشته

تصویر

چرا ننوشته

تصویر

این Y تو سونو یعنی چی

تصویر

نوشتهاشو بفرس یا خودت نگاه کن ببین جاییش نوشته
Male یعنی پسره
Female یعنی دختره

این کامل نیس ن وزن نوشته ن جنسیت

معمولا اون اول مینویسن ولی این ننوشته

اصلا ننوشته مگه میشه

چرا نرفتی پیش متخصص سنو گرافی .. درمونگاه بدرد نمیخوره

ننوشته تو برگا

این هم صفحه بعدی

تصویر

تو برگت ببین

فرستادم

تو برگه سنو نوشته

این سونوگرافی

تصویر

بفرس سونوتو

تو برگه سونو معمولا می‌نویسه

این انومالی ولی اصلا از استرس یادم رفت بهش بگم جنسیت چی خودش نگفت

انومالی نرفتی مگه

سوال های مرتبط

مامان ویانا و وانیار مامان ویانا و وانیار ۷ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۷ ماهگی
مامان مامان مهدیار مامان مامان مهدیار ۷ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🕊چیاکو مامان 🕊چیاکو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مصطفی مامان مصطفی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان الی مامان الی هفته سی‌وچهارم بارداری