اینجا هم ننوشته
چرا ننوشته
این Y تو سونو یعنی چی
نوشتهاشو بفرس یا خودت نگاه کن ببین جاییش نوشته
Male یعنی پسره
Female یعنی دختره
این کامل نیس ن وزن نوشته ن جنسیت
معمولا اون اول مینویسن ولی این ننوشته
اصلا ننوشته مگه میشه
چرا نرفتی پیش متخصص سنو گرافی .. درمونگاه بدرد نمیخوره
ننوشته تو برگا
این هم صفحه بعدی
تو برگت ببین
فرستادم
تو برگه سنو نوشته
این سونوگرافی
بفرس سونوتو
تو برگه سونو معمولا مینویسه
این انومالی ولی اصلا از استرس یادم رفت بهش بگم جنسیت چی خودش نگفت
انومالی نرفتی مگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.