خانما به نظرتون بچه من دختره یا پسر؟

تصویر
۲۳ پاسخ

البته چندنفر دیدم تو گهواره تو ۲۸هفته سونو رفته بودن جنسیت تغییر کرده بود😑😑😑😑دیگ ب انومالی هم اطمینان نیس

مگ‌۲۲ هفته نیستی سونو مگ‌نگفته

این اینقدر گرد و لیدی و با عشوه انگار دختره😁

دختر

دختره

مگه ۱۸ هفته انومالی نرفتی؟؟

ووویییی عزیزممم انگار لباش غنچه کرده 😍ماششششالا😍♥️ گوگولییی

دختر به نظر ولی دگ تو این هفته مگ نمیدونی جنسیتش ؟؟

گلم از انتی میشه حدس زد فقط
آنومالی جمجمه همه بچه ها گرده
درضمن مگه دکتر تو انومالی نگفته؟
نکنه شک داری

دختررر

به نظرم دختر

چقدر ناز خداحفظش کنه🙏🏼😘

دخمله
عزیزم ۲۲ هفته دیگه مشخص میشه مگه سونو نگفته؟

دختره

اووخوودا😍
دختره فکرکنم،آنومالی نرفتی؟

انقدر ظریف و نازه دختره بنظرم.. مگه دکترت بهت نگفت ؟

دختره

دختره

اویییی سه خوشکله ماشالله🥹🥹🥹

پسره فکر کنم

چه گوگولیه ،حسم بهم میگه دختره

وای خدا لباشا غنچه کرده یا من اینجوری میبینم❤️❤️

ووي چه نازه😍دخمله فكر كنم

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۱۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان "هيلا🍊 مامان "هيلا🍊 ۸ ماهگی
مامان رویا خانم مامان رویا خانم ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان دلیار مامان دلیار هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آریا🫀 مامان آریا🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد