مامانا توی سونوی وزن سرویکستون چند بود؟

۸ پاسخ

از انومالی همچنان ۳۳

مال من ۳۷ بود

31 هفته 34 بود

۲۵ هفته شکمی ۲۹
۲۶ هفته واژینال رفتم ۳۲ که دکتر از همون ۲۵ هفته شیاف آمپول داد گفت استراحت کن
استراحت که ندارم اما خب شیاف اینا رو استفاده میکنم دیگع بعد اونم‌نرفتم‌فعلا سونو

۲۴ هفته ۳۰
۲۶ هفته ۲۷

۲۸ هفته ۴۱ بود

۳۲ سونوی ۳۱هفته

۲۶ هفته ، ۳۷بود
۳۲ هفته سونو وزن ، ۲۸ بوذ

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۷ ماهگی
مامان تو دلی 🩷 مامان تو دلی 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 😍جوجه کوچولو😍 مامان 😍جوجه کوچولو😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی