۹ پاسخ

یه لیوان شیر سرد بخور یا یه بیسکویت که مثله اسفنج جذب کنه

فاموتیدین میخورم ولی اصلا اثر نداره دیگه خسته شدم

منم داشتم ننیجش یک دختر پر مووو 🙂

شیر سردم میگن خوبه

پنتوپرازول بخور ولی فایده نداره همین ک زایمان کنی انگار اصلا سوزش معده نداشتی

من لاکسی ژل میخورم با دوتا لیوان اب احساس میکنم شربت لاکسی ژل بی حس میکنه به مدت چند دقیقه

من فاموتیدین میخورم
گاهی خوب نمیشه باید چیزای سرد بخورم
مثل خیار یا ماست

من فاموتیدین 40میخورم

من فاموتیدین میخورم بهتر میشم

سوال های مرتبط

مامان نی نی نازم مامان نی نی نازم ۵ ماهگی
مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی