خانوما خیلی نفخ میکنم واقعا اذیتم چیکار کنم؟؟🥲🥲

۶ پاسخ

بعد از هر وعده غذا یه ته استکان عرق نعنا بخور

سعی کنین که وعده های غذایی یه بخشی از معده خالی بمونه که نفخ و به حداقل ترین حالت ممکن برسونین

منم همینطورم

منم همینطورم

شکمت ورم می‌کنه ؟

طبیعیه ولی خیلی اذیت کنندس😑🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان دخملی  💓🎀 مامان دخملی 💓🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری