چرا دیگه هیچ تاپیکی از باردارا نیست

۴ پاسخ

چون برا تو نمیان

خانوما من داغون شدم از شدت لاغری وریزش مو چه قرصی میتونم مصرف کنم؟

چون هم هفته های خودت رو نشون میدن واسه همین خاطر همه زایمان کردن

چون گهواره با توجه به سن بچت اپدیت میشه برات الان بچت ۴ ماهشه واسه مامانایی که بچه همسن تو دارن میاد

سوال های مرتبط

مامان لطف خدا
سلنا مامان لطف خدا سلنا ۷ ماهگی
مامان 👶🏻آقا رهام💙 مامان 👶🏻آقا رهام💙 ۱۴ ماهگی