ن عزیزم گهواره طبق باردار بودن و فرزند داشتن و قصد بارداری
تاپیک میاره
😂😂😂دیگه گرون شده همه چی نمیصرفه
ما اخریاش بودیم😁
منم به همین فکر میکردم احتمالا همه باهم بهار باردارشدیم 🤣🤣🤣
باز الان بهاره آخر سال تا دلت بخواد باردار زیاد میشه
فعلا همه از نوزاداشون میگن از درد سرای بچه داری چندماه پیش همش درد ونگرانی های بارداری بحث بود
دقیقا تک و توک بادارن انگار هممون با دو سه ماه فاصله هم باردار شدیم هم زایمان کردیم
طبق سن بچت همون تاپیکای میاد ک نزدیک سن بچت هستن یا بیشتر
منم از وقتی زایمان کردم باردار ندیدم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.