خانوما ازمایش کف پای نوزاد چجوریه

۴ پاسخ

باید بری بهداشت تا از کف پاش خون بگیرن و روز ۴ یا ۵ باید ببربش

چند قطره خون از کف پا میگیرن .

اگه خون به اندازه کافی داشته باشه فقط از یک پا برای آزمایش خون میگیرن اگه کم باشه از دوپا و فقط به هر پا یک بار سوزن میزنن

آزمایش تیروئید هستش خون میگیرن 🥺

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان آیلین🧿هامین مامان آیلین🧿هامین ۱۳ ماهگی