اره من بچم زود ب دنیا اومده بود چندبار بردم
اره از منم دوبار گرفتن
اره واسه پسر من سه بار هی تکرار کردن
با اینکه ج ازمایش اولیش اکی بود
گفت چون تو بارداری تیروئید داشتی و بچه بستری بوده
درسته ک میگن اگ وزن بچه بالا باشه دوبار آزمایش تیروئید میگیرن؟
اگه تو بارداری تیروئید داشته باشه بله
اگر توی بارداری تیرویید داشته باشه اره
از پسر من دو سری گرفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.