خانما آزمایش کف پای نوزاد مرحله دوم داره؟ کسی بوده

۶ پاسخ

اره من بچم زود ب دنیا اومده بود چندبار بردم

اره از منم دوبار گرفتن

اره واسه پسر من سه بار هی تکرار کردن
با اینکه ج ازمایش اولیش اکی بود
گفت چون تو بارداری تیروئید داشتی و بچه بستری بوده

درسته ک میگن اگ وزن بچه بالا باشه دوبار آزمایش تیروئید میگیرن؟

اگه تو بارداری تیروئید داشته باشه بله

اگر توی بارداری تیرویید داشته باشه اره

از پسر من دو سری گرفتن

سوال های مرتبط

مامان آیلین🧿هامین مامان آیلین🧿هامین ۱۳ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی