۸ پاسخ

آری.
توی گهواره هم وزن میانگین رو پایین کنار قد میزنه. شما اون رو در نظر بگیر

من ۲۸ هفته ۱۳۵۰ بودم فک کنم یه خورده کم بوده وزن نینی شما

من یک کیلو۱۴۰خورده ای بودگفت کمه داپلرنوست رفتم

سلام مادرا منم تو۲۲ هفته وسه چهار روز رفتمسونو وزنش ۴۳۲ گرم بود نی نی یم دکتر گفت وزنش کمه به نظر شماوزنش خیلی کمه ؟؟

بستنی مغزیجات حلیم و فرنی زیاد بخور عزیزم

به نظر من کم
برای من ۱۴۰۰ بود
روی تغذیه ت کار کن

کمه بگو بهت لیدی میل بده باید حداقل1400اینطوریا باشه

صدک ننوشته برات؟؟

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد