۴ پاسخ

اره خوبه

عزیزم چرا سونو رفتی مگ نباید سونو وزن تو ۳۰ هفته بریم؟

عالی من ۲۸ هفتع ۱ کیلو بود باز دکتر گفت خوبه

خوبه

سوال های مرتبط

مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارز ⚘️ مامان دلارز ⚘️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد