سلام خانوم ها
برای ۲۷ هفته و ۱ روز وزن ۱کیلو و ۲۰ خوبه؟

۵ پاسخ

اره عزیزم من ۲۹ هغته رفتم ۱۴۰۰ بود

آره خوبه

اره عزیزم نگران نباش از این به بعد رشد ش زیاد میشه چیزهای مقوی بخور تا وزن نی نیت بالا بره

عالیه

آره خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۸ ماهگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ ۱ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۷ ماهگی