دخترا سایز صفر چند دست بگیرم

۵ پاسخ

اگه بچت بالای ۳منیم کیلو‌باسه اصلا نگیر من نگرفتم

من دوتا دست گرفتم از هرکی پرسیدم گفتن لازم میشه

صفر نگیر. یک بگیر حداقل یک ماهی بتونی تنش کنی

یکی دو دست

بنظرمن دودست کافیه

سوال های مرتبط

مامان داوین🩵👶 مامان داوین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد