مامانا از هردست لباس سایز صفر و‌یک و دو چند دست بگیرم چه مدلی بگیرم؟

۸ پاسخ

صفر و ۱ و ۲ هرسایز ۳ دست توی خونه ای کافیه برای بیرون و مهمونی هم دیگه سرهمی و اینا ۱دست

من سه دست صفر گرفتم (دو دست بلوز و شلوار و یک دست سرهمی )
دو دست هم بلوز و شلوار سایز یک
سایز دو هم نخریدم
بقیه لباس ها هم دنیا بیاد بنا به جثه بچه میخرم

یک دو سه هرکدوم پنج تیکه بگیر بیشتر بکارت میاد

صفر دو دست من خریدم کافی بود
یک و دو و سه هرکدوم سه دست بگیر

عزیزم اگه وزن بچد خوبه سایز سفر زیاد نگیر چون نهایت تا ۲۰ روزگی میتونه بپوشه .چون وزنش میگیره بعد تولد.
بیشتر ۱ و۲ بگیر

۳ دست از هرکدوم

از هر سایز ۲ دست بگیر که حتما توش بادی و مانتویی و شلوار داشته باشه

انقد

تصویر

سوال های مرتبط

مامان داوین🩵👶 مامان داوین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد