سلام دوستان من پهلو چپم درد میکنه طبیعیه؟

۳ پاسخ

منم درد دارم دوشنبه نوبت سونو دارم خیلی نگرانم😓🥺

عزیز دلم منم از اولی که فهمیدم باردارم سمت چپ قسمت تخمدان هام تیر میکشید
دکتر گفت طبیعیه
وقتی باد تو معده زیاد میشه یا یبوست داشته باشی بیشتر تیر میکشه
هفته های بالاتر خیلی بهتر میشه
اگه با استراحت و خوابیدن به پهلوی چپ بهتر میشه اصلا نگرانش نباش
تا درد گرفت به چپ بخواب

من دیشب تو خواب یهو دردم گرفت دیشب شب وحشدناک بود نمیدونم چرا یهو استرسی شدم توخواب ودرد گرفت تو کمرم وپهلو راستم اینقدر خدا خدا کردم تا هوشم برد

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد