سلام از چند ماهگی پوشک سایز ۴شروع کردین ؟

۵ پاسخ

من الان ۴میبندم

من الان ۴ میبندم

۵ ماهگی تازه بسته ی دوم باز کردم

من ۲۰روزه براش میبیندم رد مینداخت
یه کوچولو براش بزرگه ولی اذیت نیست دیگه

ند کیلو هس پسرت

سوال های مرتبط

مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۹ ماهگی