۸ پاسخ

علت لکه بینی اوایل بارداری چیه؟
خطرناکه؟

تحت نظر دکتر غدد نیستی؟ داروشو مصرف کنی مشکلی پیش نمیاد

همه چی دست خداس .. خدا هر چیو صلاح میدونه

اگه تیرویید داری و دارو بخوری مشکلی پیش نمیاد من باتیرویید کم کار باردارشدم ولی ازقبل دارومیخوردم تاالان

عزیزم اصلا ربطی ندارد فقط مشکلات کروموزومی و ژنتیکی باعث میشه قلب تشکیل نشه اصلا به اینا فکر نکن

من تیرویید دارم قبل بارداری خیلیم بالا بود ولی تشکیل شد خداروشکر الان ۱۶ هفتم

نه من دارم ولی قلبش هفته ۷ تشکیل شده بود

من داشتم همینطورم شد
با اینکه نرمال بود
ولی هرکسی ی فرقی میکنه

سوال های مرتبط

مامان جان من مامان جان من هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان فسقلی😍 مامان مامان فسقلی😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان 💞پرنسس خونه مامان 💞پرنسس خونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دونه مامان دونه هفته بیست‌وهشتم بارداری