۸ پاسخ

از قبلش پول میگیرن و ماهیانه یه پولی اضافه میدن ، بعد زایمانم بچرو میدن به خانوادش

فک کنم 400 تومن میدن با خرج همه چیزش حتی خوراک
تخمک اهداییم ک فک کنم 30 تومنه

جایی که من میرم دکتر یه نفرم هس رحم اجاره ایه میگف تمام هزینه های طول بارداری به اضافه ی یک میلیارد

بچه رو ک نمیفروشن رحم رو‌ اجاره میدن تو آزمایشگاه لقاح از خوده زن و شوهر تشکیل میشه و فقط وارد رحم یکی دیگه میشه یعنی طرف فق بچه دو نفر دیگه رو امانت داخل رحمش حمل میکنه و در قبالش پول میگیره

نمیفروشن که

تو همین گهواره دوتا از دوستان رحم اجاره ای بودن یکیشون دوقلو بود ۶۰۰ تومن گرفته بود
یکیشونم ۵۰۰ تومن

پول دارو و دکتر و خورد و خوراک هم با پدر و مادر بچه هاس تا روز زایمان

فگ کنم مبلغ آخر رو مرکز طی میکنه

این بچه را نمیفروشه 😂
در واقع اونا رحمو میخرن، مثل اجاره کردن خونه هزینه نه ماه نگهداری بچشونا میدن به علاوه خرج دکتر و دارو

نمیفروشن ک یه مبلغ توافق میکنید خرج و مخارجش هم با شما هست تا زمان زایمان

سوال های مرتبط

مامان دلی مامان دلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه پسر مامان جوجه پسر هفته چهلم بارداری