از قبلش پول میگیرن و ماهیانه یه پولی اضافه میدن ، بعد زایمانم بچرو میدن به خانوادش
فک کنم 400 تومن میدن با خرج همه چیزش حتی خوراک
تخمک اهداییم ک فک کنم 30 تومنه
جایی که من میرم دکتر یه نفرم هس رحم اجاره ایه میگف تمام هزینه های طول بارداری به اضافه ی یک میلیارد
بچه رو ک نمیفروشن رحم رو اجاره میدن تو آزمایشگاه لقاح از خوده زن و شوهر تشکیل میشه و فقط وارد رحم یکی دیگه میشه یعنی طرف فق بچه دو نفر دیگه رو امانت داخل رحمش حمل میکنه و در قبالش پول میگیره
نمیفروشن که
تو همین گهواره دوتا از دوستان رحم اجاره ای بودن یکیشون دوقلو بود ۶۰۰ تومن گرفته بود
یکیشونم ۵۰۰ تومن
پول دارو و دکتر و خورد و خوراک هم با پدر و مادر بچه هاس تا روز زایمان
فگ کنم مبلغ آخر رو مرکز طی میکنه
این بچه را نمیفروشه 😂
در واقع اونا رحمو میخرن، مثل اجاره کردن خونه هزینه نه ماه نگهداری بچشونا میدن به علاوه خرج دکتر و دارو
نمیفروشن ک یه مبلغ توافق میکنید خرج و مخارجش هم با شما هست تا زمان زایمان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.