۱ پاسخ

وا بنن تا الان درگیر این بودم برای خودمون چی بپزم الان خودمون و فسقلی🫠😁
من وعده ظهر رو معمولا سوپ های مختلف میدم
مثلا به بار گوشت و بلغور جو
یه بار مرغ و اسپاگتی
یه بار سیب زمینی و بردم و گوشت
ترکیب های مجاز رو هی گردش میدم
البته باید ماهی آب پز، سالمون، هم بدم که هنوز ندادم
برای صبح و غروب ساده تر
مثلا صبح ها پوره میوه یا فرنی
شب ها اکثرا پوره‌میوه‌

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی وسلنا مامان امیرعلی وسلنا ۱ سالگی