۱۰ پاسخ

عزیزم اول اینکه بسلامتی😍دوم اینکه لوازم راحتی بیمارستانا معمولا لباس مخصوص خودشونو میدن مگر اینکه یه لحظه واسه عکاسی یل فیلمبرداری تن کنی،دوم نوار بهداشتی لازم نمیشه چون حجم خونریزی زیاده(پوشک ساده بزرگ ببر) شکم‌بند اگه سزارین باشی نمیتونی ببندی،دمپایی رو هم بیمارستان میده گلم چون هوا سرده لباس گرم حتما ببر و کلاه گرم هم ببر موقع ترخیص
خوراکی های که باید همرات باشه بسته به نوع زایمانت حتما همراهت باشه❤️

سلام مامانا کسی میدونه بیمارستان خصوصی کدوم یکی از این لوازم رو بده هنوز برای خودم هیچی برنداشتم نمیدونم چی بزارم

چه خبره
نه زیادم هست

لباس راحتی براکی میبری؟
لباس بیمارستان میدن دیگه

دمپایی خودبیمارستان میگه بخریدبراشون

شکم‌بندنمیخواد
نواربهداشتی نمیخوادهمون‌پوشک میخواد

بیشتر اینارو که نوشتی بیمارستان میییده

زیر انداز و شال نخی و دمپایی و چرا میبری؟؟

مگه تو بیمارستان شکم بند میشه بست🥴

به سلامتی🥰اینا رو خیلیاشو فک کنم بیمارستان بده، دمپایی و اینا رو

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۹ ماهگی