يا خدا فردا واكسن🤣🫤

۴ پاسخ

من امروز صبح زدم از قبلیها خیلی بهتر بود نگران نباش خیلی سبکه

براپسر من راحت بود خداروشکر انشاالله برا شما هم راحت باشه

و منی که هنوز نزدممم🫣

۴ماهگیشو دقیق سروقت زدی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۳ ماهگی
مامان مهرادوماهلین مامان مهرادوماهلین ۱۱ ماهگی
مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی