ممکنه اصلا تب نکنه
آهان بهت بهداشت نگفت یکسالشه باید یکسالگی بزنی؟ ۴ ماهگی زد
فرق میکنه به بدن بچه
من واکسن اسرینو ساعت ۱۰صبح زدم
ساعتای ۲شب اسرین یه کوچولو تب کرد اونم چون ساعت۱۲باید قطرشو میدادم خواب مونده بودم😑
ان شالله برای آیلا جان سبک باشه
عزیزم مگه دخترت چن ماهشه
کلا دختر شما دیگه بزرگ شده
ممکنه سیستم ایمنیش قوی باشه کلا تب نکنه یا خیلی کم بکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.