خانما شما دکتر الهام شرکا رو میشناسید؟چجوری دکتری هست؟؟

۶ پاسخ

ویدا امیری خیلی دکتر خوبیه مخصوص بارداری های پر خطره من تو 23هفته سرکلاژ کرد در صورتی که دکترای دیگه گفتن ما تین ریسکو نمیکنیم

دکتر بسیار مهربون و بسیار بیخیال.با تجربه ولی بدون تاکید بر امور درمانی.صبور و آرام بدون استرس دادن

آره منم اولا تحت نظرش بودم خوبه

من زیر نظرشون بودم و زایمان کردم راضی بودم

عالیه عالیییییی دخترم و ایشون سزارین کردن عالی هستن

اره من شنیدم دکتر خیلی خوبی هست
دکتر ادیب هم پیششون یبار سونو رفتم گفتن دکتر شرکا مورد تاییدم هست

سوال های مرتبط

مامان مامان سوگل مامان مامان سوگل هفته سی‌ویکم بارداری