ویدا امیری خیلی دکتر خوبیه مخصوص بارداری های پر خطره من تو 23هفته سرکلاژ کرد در صورتی که دکترای دیگه گفتن ما تین ریسکو نمیکنیم
دکتر بسیار مهربون و بسیار بیخیال.با تجربه ولی بدون تاکید بر امور درمانی.صبور و آرام بدون استرس دادن
آره منم اولا تحت نظرش بودم خوبه
من زیر نظرشون بودم و زایمان کردم راضی بودم
عالیه عالیییییی دخترم و ایشون سزارین کردن عالی هستن
اره من شنیدم دکتر خیلی خوبی هست
دکتر ادیب هم پیششون یبار سونو رفتم گفتن دکتر شرکا مورد تاییدم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.